ידיעון תוכנית השתלמות מקוונת לימודי המשך מתקדמים למטפלים 

מרכז הלימוד קדמא מיועד למטפלים מוסמכים מתחומים שונים המעוניינים להעמיק את הידע שלהם, לרכוש כלים ושיטות עבודה חדשות ולהיות מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתחום הטיפול.
תוכנית הלימודים הינה מטעם הקהילה הישראלית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי ובתהליכי הכרה מטעם אוניברסיטה ובהמשך גם יהיה ניסיון לקבל הכרה בגמול השתלמות.

מטרת שנת הלימודים

תוכנית שנת הלימודים מיועדת למטפלים מנוסים המעוניינים להעמיק ולהרחיב את מיומנויותיהם בתהליכי פסיכותרפיה למבוגרים, נוער וילדים. התוכנית מתמקדת בשיטות טיפול מתקדמות וחדשניות, תוך שימוש בפרוטוקולים מובילים בעולם הפסיכותרפיה.

מטרת הלימודים היא להעשיר את הידע של מטפלים קיימים בגישות טיפול מגוונות ועדכניות, עם דגש על התערבויות טיפוליות יישומיות וחדשניות. כל הקורסים וההכשרות בתוכנית מתבססים על טיפולים ממוקדים, יעילים ומבוססי מחקר, המתאימים לטיפול במגוון רחב של הפרעות. ניתן לשלבם בטיפול פרטני, זוגי, משפחתי וקבוצתי, בעבודה עם מבוגרים, ילדים ונוער.

מסלול הלימודים יעשיר את מיומנויות הטיפול ויאפשר למטפלים להתפתח ולהתייעל בתחום עיסוקם המקצועי.
במסגרת התוכנית ילמדו הסטודנטים ליישם פרוטוקולים המקדמים שינוי במחשבות, רגשות, התנהגות ופיתוח מיומנויות.

איכויות התוכנית מתאפיינות ב:

  1. רמה קלינית גבוהה
  2. לימודים יישומיים
  3. איכות בלתי מתפשרת ועדכנית של מרצים ותכני לימוד.
  4. בחירה קפדנית של קבוצת הלימוד, למידה באווירה משפחתית.
  5. היכרות וליווי אישי של כל סטודנט
  6. השתייכות לקהילת מטפלים גדולה, התורמת לתחושת המשפחתיות ולתמיכה המקצועית.
  7. רמת שביעות רצון גבוהה ביותר של הלומדים.
  8. נגישות לימודים מכל מקום באמצעות לימודים מקוונים

מבנה שנת הלימודים

תכנית הלימודים נבנתה בקפידה על מנת להציע הכשרה והעשרה מקיפה בתחומי הטיפול השונים 

הלימודים יועברו באופן מקיף ומגוון, כוללים לימוד תיאורטי, תרגול פרקטי והדרכה מעשית, המשלב גם צפייה בסרטוני עזר והדגמות לפי הצורך. לימודי שנת הכשרה והעשרה מתמקדים בהעמקה והתמקצעות בתחומי תוכן ספציפיים, ומציעים קורסים מתקדמים במגוון תחומי הטיפול. הקורסים השונים פתוחים וזמינים למטפלים מזרמים שונים, תוך עמידה בדרישות הכניסה המוגדרות לכל קורס, ולכל השנה כולה

התוכנית מחולקת לשני סמסטרים, כאשר כל סמסטר מתמקד בקבוצת אוכלוסייה שונה

סמסטר א' טיפול במבוגרים 

הסמסטר הראשון מיועד להכשרה והעשרה בטיפול במבוגרים. במהלך סמסטר זה, הסטודנטים ייחשפו למגוון רחב של שיטות וגישות טיפול וידע מקצועי שיסייעו להם לפתח יכולות טיפוליות מתקדמות בתחום זה. תכני הקורסים יכללו נושאים כמו פסיכותרפיה מהגל השלישי וגישות טיפול ממוקדות בעיה

סמסטר ב' טיפול בילדים ונוער 

הסמסטר השני מתמקד בהכשרה והעשרה בטיפול בילדים ונוער. בסמסטר זה, הסטודנטים ילמדו על השיטות המובילות לטיפול בקבוצת גיל זו, עם דגש על הבנת הצרכים הייחודיים של ילדים ובני נוער, התפתחות רגשית, והתמודדות עם אתגרים נפשיים וחברתיים. הנושאים ילוו במקרים חיים מהקליניקה וביישומים מעשיים של התיאוריה.

סמסטר קיץ

סמסטר קיץ מתמקד בהכשרה ספציפית (השנה התמקדות בהכשרה  EMDR)

גמישות בבחירת קורסים

 הסטודנטים יוכלו לבחור את הקורסים בהתאם לצרכים האישיים שלהם ולהתמחות המבוקשת.
קיימת אפשרות להירשם לקורס בודד, סמסטר אחד בלבד, או לשנה מלאה.
גמישות זו מאפשרת לכל סטודנט התאמת תכנית הלימודים לפי צרכיו, הקצב וההעדפות האישיות שלו

צבירת שעות אקדמיות

כל סמסטר כולל 80 שעות אקדמיות, כך שסך כל שנת הלימודים מצטברת ל-160 שעות אקדמיות.
השעות הללו מחולקות בין הרצאות תיאורטיות, סדנאות מעשיות, ולמידה עצמאית

על הסטודנט לבחור מתוך מגוון הקורסים העשיר ולצבור סה"כ שעות אקדמאיות

תכנית הלימודים בנויה כך שתאפשר לכל סטודנט לרכוש ידע מקיף ומעמיק בתחומי הטיפול, תוך שמירה על גמישות מקסימלית והתאמה לצרכים האישיים של כל אחד ואחת.

הסטודנטים יקבלו מצגות, מאמרים והפניות לספרות מקצועית

פתיחת שנת הלימודים 29.09.2024   סיום שנת הלימודים 03.06.2025 קורס קיץ חודשים יולי-אוגוסט 2025

תאריכים:

סמסטר א'  29.10.24 – 28.1.25

סמסטר ב'   4.3.25 – 3.6.25

סמסטר קיץ  26.08.25-  1.07.25

שעות פעילות מסלול בוקר בקמפוס מקוון

ימי א' ג'  09:00-12:15
ימי ה'     09:00-12:15   , 13:00-16:15

סה"כ 80 שעות לסמסטר

160 שעות לשנת לימודים

סמסטר קיץ 48 ש"א

הלימודים יערכו באופן מקוון בזום, יתכנו מפגשים בודדים בעיר יבנה (נוכחות חובה)

בחלק מהתוכניות ייתכן שמועדי תחילת וסיום הקורסים יהיו שונים. על כל סטודנט.ית להתעדכן במועדי הלימוד בתוכנית שבה נמצא.ת.
ייתכנו שינויים בתאריך הסיום, ולכן יש לשריין גם שבועיים בתחום כל קורס למקרים של שינויים במפגשים.

מרכז לימוד קדמא שומר לעצמו את הזכות לשנות את מועדי החופשות ואת מערכת השיעורים בהתאם לשיקול דעתה. 

ההזדמנות שלכם להתקדם! הצטרפו לקדמא

  

סגל מרצים

שם מרצה

אודות 

עמי ויזלפסיכולוג קליני מומחה, התמחות קלינית במרפאת טלביה, ירושלים. מטפל מלמד ומדריך באופן פרטי, ב- "מכון חיבורים", "מכון מפרשים" ובמסגרות נוספות.
חבר ועד בסניף הישראלי של ה- ACBS.
הגרה פלדמן

MSC בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית.

מומחית ומדריכה ב- CBT  מוכר ע"י איט"ה מומחית, מדריכה ומנחה בסכמה תרפיה (ISST)

מקימת המרכז לסכמה תרפיה כפר סבא מרכז הכשרה והדרכה מוכר ע"י הארגון הבינלאומי לסכמה תרפיה (ISST)

דן ברזיליפסיכולוג חינוכי מומחה , מטפל ומדריך בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, מוכר על ידי איט"ה, מרצה בתוכניות הכשרה לטיפול ב –  CBT. מטפל בביופידבק ובנוירופידבק.
מנהל את מרכז קשב רב' מרכז לטיפול ואבחון בהפרעות קשב.
רעות קאפחדוקטורנטית לעבודה סוציאלית. בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית; מדריכה מוסמכת בע"ס ומטעם איט"ה;  מומחית בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית ועבודה סוציאלית, מטפלת בשילוב כלים אומנותיים בטיפול, ומומחית בהדרכת הורים;
ריכזה והייתה שותפה בהקמת יחידה טיפולית לילדים ונוער בגישת CBT במרפאה לבריאות הנפש ביה"ח הפסיכיאטרי באר יעקוב-נס ציונה;
כיום, מרכזת תוכנית CBT בשילוב טכנולוגית מתקדמות באוניברסיטת בר אילן; 
בעלת קליניקה פרטית לילדים נוער וצעירים; מטפלת וחוקרת בתחום טכנולוגיית מציאות מדומה, טיפול נפשי, ילדים ובני נוער
ד"ר שרון אלדר

ד"ר שרון אלדר, פסיכולוגית קלינית מומחית. עובדת עם מבוגרים בקליניקה פרטית. תארים
בשנים האחרונות מתמקדת בעבודה טיפולית אינטגרטיבית, עם דגש על שילוב בין טיפולי CBT מהגל השלישי וטיפול דינמי התייחסותי.
מלמדת במרכז שילוב ובמכון מפרשים ומדריכה מטפלים במסגרות שונות.

עבודת הדוקטורט התמקדה בטיפול בהטיות קשב אצל ילדים ומבוגרים עם חרדה. ופוסט דוקטורט באוניברסיטה של בוסטון בקליניקה לטיפול קוגניטיבי התנהגותי שהקים  David Barlow . 

חן כרמוןעו"ס קלינית , פסיכותרפיסטית . בוגרת תכנית הכשרה בת ארבע שנים בשיטת הטיפול הדינמי הממוקד (IEDP) בהנחיית מייסד השיטה, ד"ר פרוצ'יו אוסימו. ממשיכה ללמוד ולהתמקצע בשיטה . מעבירה סדנאות וקורסים ומדריכה סטודנטית מתמחים ומומחים בשיטה זו . עסוקה בימים אלו בכתיבת מאמרים ובכתיבת ספר אודות השיטה התפתחותה בארץ ישראל .
ד"ר עידית שליוד”ר עידית שלו היא יו"ר משותפת של האגודה הישראלית לפסיכוסומטיקה.
מרצה בכירה ומנהלת המעבדה לוויסות עצמי וקוגניציית גוף בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת אריאל, פסיכולוגית שיקומית מומחית, מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת, מומחית בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, מומחית בפסיכותרפיה בגישת התמקדות מהמכון הבינלאומי להתמקדות בניו יורק. מנהלת מקצועית של מרכז ההכשרות לפסיכולוגים מטעם משרד הבריאות.
קותי יגר

עובד סוציאלי קליני, בעל תואר שני M.S.W בעבודה סוציאלית קלינית מאוניברסיטת בר אילן.

בעל תואר שני M.A בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת בר אילן. חבר באיגוד המטפלים איט"ה.

בעל ניסיון רב בעבודה עם ילדים ובני נוער. עובד במרכז ocdclinic לטיפול שיקום והנחיה ברמת גן.

מטפל בהפרעות שונות.

עזי רחים

MSc בטיפול קוגניטיבי התנהגותי.

חבר מומחה באיט"ה ומדריך מוסמך. מרצה באוני' חיפה ובמקומות נוספים על טיפול CBT, ACT,  וטיפול בהתמכרויות ועוד.

בעבר, שימש במשך 6 שנים כראש מסלול אקדמי במכללת סמינר הקיבוצים, ניהל את החינוך בקהילת הנוער במלכישוע (קהילה לנפגעי סמים) במשך 5 שנים.
היה שותף לצוות הייעוץ של כפר הנוער נירים

שני ביסר סגלM.A נוירופסיכולוגיה, פסיכולוגית שיקומית מומחית ומדריכה.
פסיכולוגית בכירה בבית לווינשטיין ובעבר במכון להתפתחות הילד בתל השומר.
בעלת קליניקה פרטית לטיפול, אבחון והדרכה בבית יהושע
מרצה בתכניות שונות ללימוד CBT.
ד"ר הלית דוריד"ר הלית דורי פסיכולוגית. במהלך השנים עבדה כפסיכולוגית התפתחותית במכון להתפתחות הילד בבי"ח סורוקה, בבי"ח איכילוב, קופת חולים מכבי וקופת חולים מאוחדת. מרצה לאורך שנים בחוג לפסיכולוגיה של אוניברסיטת בן גוריון , בקורסים כמו סטטיסטיקה, מבוא לפסיכולוגיה וסמינרים בתחום הנוירופסיכולוגיה. כיום עובדת בקליניקה פרטית בתל אביב.
קיבלה דוקטורט בפסיכולוגיה בשנת 2001 מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב. המחקר האקדמי נסוב סביב תחומי הפסיכולוגיה הקוגניטיבית והנוירופסיכולוגיה. נושא עבודת הדוקטורט היה קשב. במקביל לעבודת הדוקטורט ד"ר דורי ערכה מספר מחקרים בתחום מחלת הפרקינסון והדמנציה.
ובשנת 2018 סיימה לימודי פסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית, בשנת 2015 יצא לאור הספר שלה: "הילד עם קשיי וויסות קשבי -חושי -רגשי" ספר הפונה להורים, גננות, מורים, מטפלים ולכל מי שמחפש הסתכלות כוללנית על קשיי הילדים הללו.

קורסים שנת לימודים 2024- 2025

מרכזת התוכנית

נתלי אלקובי 

MSc בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית אינטגרטיבית, המשלבת את רוח היהדות על פי תורת הנפש. מתמחה בטיפול ב OCD במבוגרים, מנהלת מרכז טיפול 'נקודה בלב', הקימה את הקהילה הישראלית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי המאגד את מטפלי CBT יחדיו ומעניק תחושת שייכות וקידום התפתחות מקצועית. מתוך כך מרכז הלימוד 'קדמא' נולד על מנת לאפשר למטפלים לצמוח ולהתפתח.


"אני מאמינה שהחברה היא חלק בלתי נפרד ממהות האדם, וכאשר אנו עובדים ומתפתחים יחד, אנו מגבירים את מאגר הידע ומשלימים זה את זה.

בדרך זו, אנו יכולים להעניק מענה מקצועי ואיכותי יותר למטופלינו"

 

 

ההזדמנות שלכם להתקדם! הצטרפו לקדמא

ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime